2011. október 25., kedd

Szopipárna, kismamapárna - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Gyönyörű házikós szopipárna!
Magamnak csináltam, de nem bírok leállni. Pedig nekem elég egy : )
Belső huzat: 100%pamut, fehér,  cipzáras, lehet benne töltetet cserélni, pótolni.  
Külső huzat 100% pamut, cipzáras, levehető, cserélhető.  
Töltet: polisztirol gyöngy.
Méret: 140x45 cm.
Én azonnal beleszerettem ebbe a praktikus kismamakellékbe, pedig még meg sem született a babám! Az első álmatlan éjszakától kezdve nélkülözhetetlen számomra. Olvasáshoz a hátamhoz támasztom, alváshoz a lábam közé, vagy a hátamnak, a baba születése után pedig szoptatáshoz, altatáshoz jó állítólag. A húgom kapta a prototípust, már 14 hónapos a pici, de még mindig használják!
Sajnos tudom, hogy vannak a piacon olcsóbbak, dehát ezt én csináltam, remélem, valaki azért így is beleszeret!
Amennyire én tudom, a postaköltség 1050 Ft.
A többi termékem között található huzatokból választhatsz póthuzatot is, egyenként 2500 Ft-ért.



Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-31 20:25
. Szopipárna, kismamapárna - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése